Procedura reklamacji
Serwis
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia urządzenia, należy postępować zgodnie z poniższą procedurą:
1. Wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji.
2. Po otrzymaniu mailem numeru RMA, należy wysłać dobrze zabezpieczone urządzenie na adres serwisu Alstor.
Uwagi:
1. Numer RMA jest ważny dwa tygodnie od nadania! Po tym okresie należy wypełnić ponownie zgłoszenie, w celu uzyskania nowego numeru RMA.
2. Dostarczane do serwisu Alstor urządzenia powinny być należycie zabezpieczone przed uszkodzeniem w trakcie transportu, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.
3. Urządzenie nie zostanie przyjęte przez Serwis, jeśli na paczce nie będzie informacji z nadanym numerem RMA.
W przypadku pytań prosimy o kontakt: serwis@alstor.com.pl, tel.: + 48 (22) 510 24 51.
1. Wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji.
2. Po otrzymaniu mailem numeru RMA, należy wysłać dobrze zabezpieczone urządzenie na adres serwisu Alstor.
Uwagi:
1. Numer RMA jest ważny dwa tygodnie od nadania! Po tym okresie należy wypełnić ponownie zgłoszenie, w celu uzyskania nowego numeru RMA.
2. Dostarczane do serwisu Alstor urządzenia powinny być należycie zabezpieczone przed uszkodzeniem w trakcie transportu, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.
3. Urządzenie nie zostanie przyjęte przez Serwis, jeśli na paczce nie będzie informacji z nadanym numerem RMA.
W przypadku pytań prosimy o kontakt: serwis@alstor.com.pl, tel.: + 48 (22) 510 24 51.