Procedura reklamacji

Serwis
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia urządzenia, należy postępować zgodnie z poniższą procedurą:

1. Wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji.
2. Po otrzymaniu mailem numeru RMA, należy wysłać dobrze zabezpieczone urządzenie na adres serwisu Alstor.

Uwagi:
1. Numer RMA jest ważny dwa tygodnie od nadania! Po tym okresie należy wypełnić ponownie zgłoszenie, w celu uzyskania nowego numeru RMA.
2. Dostarczane do serwisu Alstor urządzenia powinny być należycie zabezpieczone przed uszkodzeniem w trakcie transportu, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.
3. Urządzenie nie zostanie przyjęte przez Serwis, jeśli na paczce nie będzie informacji z nadanym numerem RMA.

W przypadku pytań prosimy o kontakt: serwis@alstor.com.pl, tel.: + 48 (22) 510 24 51.
Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.