Warunki gwarancji
Serwis
- Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających
z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- Okres gwarancji obowiązuje przez okres dwóch (2) lat od daty zakupu. Dowód zakupu jest wymagany jako podstawa roszczeń gwarancyjnych.
- Lista producentów objętych 2 letnią gwarancją znajduje się na stronie: Marki.
- Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady towaru.
- Gwarancja jest wyłączona, jeśli Nabywca wiedział o wadzie w chwili odbioru towaru.
- Reklamowane towary mogą być dostarczane osobiście lub przesyłane przez Nabywcę na jego ryzyko i koszt.
- Przesłanie wadliwego towaru do Alstor musi być wcześniej uzgodnione z Działem Serwisu Alstor.
- Dział Serwisu Alstor potwierdzi akceptację zgłoszenia przez nadanie mu specjalnego numeru (Nr RMA).
- Alstor zobowiązuje się do realizacji procesu reklamacji w przeciągu 14 dni ( roboczych ) od przyjęcia wadliwego towaru. Wyjątkowo termin ten może być wydłużony, jeśli zachowanie go jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Alstor.
- Reklamacja może być zrealizowana w jeden z następujących sposobów:
- usunięcie wady
- wymianę towaru na wolny od wad identyczny towar
- wymianę towaru na inny o niegorszych parametrach w przypadku zakończenia produkcji reklamowanego produktu
- odstąpienie od transakcji i zwrot kwoty zapłaconej za towar.
- Po zrealizowaniu reklamacji towar może być wydany w siedzibie Alstor lub odesłany na jego koszt.
- Nabywca ma prawo wyboru sposobu odbioru towaru.
- Towar powinien być odebrany przez Nabywcę w ciągu 2 miesięcy od daty zrealizowania reklamacji.
- Po upływie tego terminu Alstor będzie uprawniony do likwidacji towaru bez konieczności wypłaty jakiegokolwiek odszkodowania.
- Procedura reklamacyjna nie obejmuje: instalacji sprzętu i oprogramowania oraz konserwacji.
- Gwarancja nie obejmuje towarów:
- naturalnie zużywalnych, czyli materiałów eksploatacyjnych
- z uszkodzonymi plombami Producenta
- z nieczytelnymi numerami seryjnymi
- niekompatybilności wynikających z wprowadzenia zmian technicznych, innowacji i norm po dacie sprzedaży
- niewłaściwe użytkowanych, konserwowanych lub przechowywanych
- uszkodzonych mechanicznie, elektrycznie, termicznie lub chemicznie
- dostarczonych do Alstor bez należytego zabezpieczenia
- Alstor nie odpowiada za wszelkie przypadkowe, pośrednie, specjalne, jakiegokolwiek rodzaju szkody (włącznie z nieograniczonymi utratami zysku lub jakimikolwiek stratami finansowymi), które mogłyby powstać wskutek użycia lub niemożności użycia towaru. Wyłączona jest również jakakolwiek odpowiedzialność, która mogłaby wynikać z żądań osób trzecich.
- W przypadku reklamacji nieuzasadnionej Alstor może obciążyć Nabywcę kosztami realizacji procesu reklamacji.
- Alstor ma prawo wyboru sposobu zrealizowania reklamacji.