Warunki gwarancji

Serwis
  1.  Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających
    z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

     
  2. Okres gwarancji obowiązuje przez okres dwóch (2) lat od daty zakupu. Dowód zakupu jest wymagany jako podstawa roszczeń gwarancyjnych.
     
  3. Lista producentów objętych 2 letnią gwarancją znajduje się na stronie: Marki.
     
  4. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady towaru.
     
  5. Gwarancja jest wyłączona, jeśli Nabywca wiedział o wadzie w chwili odbioru towaru.
     
  6. Reklamowane towary mogą być dostarczane osobiście lub przesyłane przez Nabywcę na jego ryzyko i koszt.
     
  7. Przesłanie wadliwego towaru do Alstor musi być wcześniej uzgodnione z Działem Serwisu Alstor.
     
  8. Dział Serwisu Alstor potwierdzi akceptację zgłoszenia przez nadanie mu specjalnego numeru (Nr RMA).
     
  9. Alstor zobowiązuje się do realizacji procesu reklamacji w przeciągu 14 dni ( roboczych ) od przyjęcia wadliwego towaru. Wyjątkowo termin ten może być wydłużony, jeśli zachowanie go jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Alstor.
     
  10. Reklamacja może być zrealizowana w jeden z następujących sposobów:
    • usunięcie wady
    • wymianę towaru na wolny od wad identyczny towar
    • wymianę towaru na inny o niegorszych parametrach w przypadku zakończenia produkcji reklamowanego produktu
    • odstąpienie od transakcji i zwrot kwoty zapłaconej za towar.
       
  11. Po zrealizowaniu reklamacji towar może być wydany w siedzibie Alstor lub odesłany na jego koszt.
     
  12. Nabywca ma prawo wyboru sposobu odbioru towaru.
     
  13. Towar powinien być odebrany przez Nabywcę w ciągu 2 miesięcy od daty zrealizowania reklamacji.
     
  14. Po upływie tego terminu Alstor będzie uprawniony do likwidacji towaru bez konieczności wypłaty jakiegokolwiek odszkodowania.
     
  15. Procedura reklamacyjna nie obejmuje: instalacji sprzętu i oprogramowania oraz konserwacji.
     
  16. Gwarancja nie obejmuje towarów:
    • naturalnie zużywalnych, czyli materiałów eksploatacyjnych
    • z uszkodzonymi plombami Producenta
    • z nieczytelnymi numerami seryjnymi
    • niekompatybilności wynikających z wprowadzenia zmian technicznych, innowacji i norm po dacie sprzedaży
    • niewłaściwe użytkowanych, konserwowanych lub przechowywanych
    • uszkodzonych mechanicznie, elektrycznie, termicznie lub chemicznie
    • dostarczonych do Alstor bez należytego zabezpieczenia
  17. Alstor nie odpowiada za wszelkie przypadkowe, pośrednie, specjalne, jakiegokolwiek rodzaju szkody (włącznie z nieograniczonymi utratami zysku lub jakimikolwiek stratami finansowymi), które mogłyby powstać wskutek użycia lub niemożności użycia towaru. Wyłączona jest również jakakolwiek odpowiedzialność, która mogłaby wynikać z żądań osób trzecich.
  18. W przypadku reklamacji nieuzasadnionej Alstor może obciążyć Nabywcę kosztami realizacji procesu reklamacji.
     
  19. Alstor ma prawo wyboru sposobu zrealizowania reklamacji.
Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.